Obiady

 

Pływalnia

 

Komunikaty

 

Sport

 

Świetlica

 

Osiągnięcia

 

Konkursy

 

Rekrutacja

Szkoła Podstawowa nr 39 realizuje następujące projekty:


1.    Projekt „Kompleksowa termomodernizacja budynku placówki oświatowej”;


2.    Projekt „Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gdyni”;


3.   Projekt „Praktyka czyni mistrza – nowatorski program praktyk na studiach pedagogicznych    

      PWSNPS”;


4.    Projekt „Pracownie komputerowe dla szkół”.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

5. W  roku szkolnym 2021/22 nasza szkoła kontynuuje realizację projektu Deutsch Plus koordynowanego przez Instytut Goethego w Warszawie. W ramach projektu uczniowie zostali zaproszeni na koncert Rogera Reclesa, który odbył się w Gdyni 2 października 2019 r.,  będą mogli między innymi brać udział w ogólnopolskich konkursach z atrakcyjnymi nagrodami, brać udział w warsztatach prowadzonych przez lektorów z Instytutu Goethego na temat Umweltschutz (ochrona środowiska), otrzymają zniżki przy przystąpieniu do egzaminów Goethe-Institut z możliwością przeprowadzenia ich bezpośrednio w szkole.

Deutsch Plus

 *****************************

6. W naszej bibliotece realizowana jest bajkoterapia, czyli projekt edukacyjny „Czytam- rozumiem” adresowany do klas I-III. To zamierzone oddziaływanie poprzez czytanie, słuchanie i oglądanie odpowiednio dobranych książek, fragmentów utworów, oglądanie i słuchanie  adaptacji dzieł literackich.

W projekcie wykorzystywany jest teatrzyk kamishibai, czyli japoński teatr ilustracji.

Bajkoterapia kształtuje właściwe postawy w pracy nad sobą, samoakceptację, pomaga zrozumieć trudne sytuacje i uczy reakcji na nie, wpływa pozytywnie na stany emocjonalne, daje pewność siebie i poczucie własnej wartości. Jest rozmową o emocjach przez książkę.

Bajkoterapii towarzyszą techniki plastyczne i zabawy ruchowe.

 

projekt

 

 Jesteśmy członkiem Klubu Szkół UNICEF.

 

Logoty Klubu Szkół UNICEF

 

Głównym założeniem Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Polak ma essę!” jest utrwalenie zdobytej wiedzy oraz nabywanie nowych umiejętności poprzez zabawę i integrację uczniów, tworzenie przez nauczycieli warunków do twórczej aktywności dzieci w procesie zabawy, pomoc w rozwijaniu naturalnej kreatywności dzieci a także nauki poprzez zabawę, dodatkowo doskonalenie umiejętności swobodnej wypowiedzi, w tym naturalnego wyrażania odczuć.

 

Polak ma essę plakat