Wielkanocna lekcja języka polskiego nie musi być nudna!
Dziś zajęcia języka polskiego wyglądały zupełnie inaczej niż zwykle – a wszystko za sprawą metody stacji zadaniowych!
Tematem przewodnim lekcji była Wielkanoc, a uczniowie klasy 4A, 4B, 4C oraz 6A mieli okazję uczyć się poprzez ruch, zabawę i współpracę. Podzieleni na grupy lub pracując indywidualnie, wędrowali między stanowiskami, gdzie czekały na nich różnorodne zadania językowe.
Co robiliśmy?
Rozwiązywaliśmy pisankowe kody
Tworzyliśmy kartę z życzeniami
Odgadywaliśmy świąteczne powiedzenia i przysłowia
Zapisywaliśmy zdania uwzględniając zasady poprawnej pisowni oraz interpunkcji
Powtarzaliśmy zagadnienia z gramatyki
Ćwiczyliśmy ortografię
Poznawaliśmy różne rodzaje zdobionych jajek wielkanocnych
Dzieci pracowały z ogromnym zaangażowaniem, a przy okazji świetnie się bawiły!
To była lekcja pełna ruchu, kreatywności i świątecznej atmosfery – czyli nauka przez działanie w najlepszym wydaniu!
Uczniowie zgodnie stwierdzili, że... chcą więcej takich lekcji!
Cieszę się, że język polski może być tak inspirującą przygodą!