Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Poznajemy książkowe zagadki wydawnictwa ''Zakamarki'' w bibliotece szkolnej

Nadszedł czas na ostatnią relację z 14 warsztatów czytelniczych jakie w tym roku odbyły się w tym tygodniu w naszej szkolnej bibliotece. Tematem spotkań przeprowadzonych przez Kamyk Studio w kasach pierwszych, była seria książek zatytułowana " Biuro detektywistyczne Lassego i Mai". Tym razem nasi uczniowie analizując śledztwo prowadzone przez dwójkę bohaterów książki Martina Widmarka rozwiązywali zagadkę kradzieży diamentów ze sklepu jubilerskiego Muhammada Karata. Spotkanie było istną kopalnią wiedzy na temat powstania i wydobycia tych najdroższych na świecie kamieni szlachetnych, dzieci czytały mapę Valleby, odbyliśmy rozmowę na temat najdroższych samochodów świata i ekwipunku detektywa. Uczniowie rozwiązali mnóstwo zakamarkowych zagadek przedstawionych przez Panią Beatę, a Pan Maciej w iście mistrzowskiej interpretacji czytał nam fragmenty pierwszej części serii o Lasse i Mai pt. "Tajemnica diamentów".
 
Z serca, wraz z Dyrekcją Szkoły i Radą Rodziców, dziękujemy Studiu Kamyk❤️ i wydawnictwu "Zakamarki" ❤️za tą wspaniałą czytelniczą ucztę i przepiękny tydzień obcowania z wartościową literaturą dziecięcą. Nasza nieoceniona Rada Rodziców zakupiła do naszej wypożyczalni kolejną partię zakamarkowych nowości książkowych i w imieniu całej społeczności szkolnej podziękowała słodkościami naszym Gościom ?.
 
Biblioteka z wiatrem w żaglach, serdecznie dziękuje Radzie Rodziców za pomoc w organizacji przedsięwzięcia ❤️.
Data dodania: 2025-11-07 21:19:31
Data edycji: 2025-11-07 21:46:27
Ilość wyświetleń: 14

„Życie to sztuka do odkrywania.

Nie bój się nowych doświadczeń, one stanowią jego esencję.”

Ernest Hemingway

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej