Dziś na lekcji języka polskiego uczniowie klas czwartych wzięli udział w emocjonującym Lekturowym teleturnieju!
Na początek, uczniowie musieli odszyfrować tytuły znanych lektur, rozwiązując zagadki oparte na szyfrach. To było prawdziwe wyzwanie – spryt, spostrzegawczość i znajomość książek były na wagę złota!
Następnie przeszliśmy do zabawy „Gorący fotel”, w której każdy uczeń wcielał się w bohatera literackiego, a reszta klasy zadawała pytania, starając się odgadnąć, kim jest. Ta forma dramy nie tylko sprawia, że uczniowie lepiej rozumieją postacie literackie, ale także rozwija ich wyobraźnię, kreatywność i umiejętność pracy w zespole. Dzięki takiej aktywności uczniowie uczą się empatii, wyrażania emocji i spojrzenia na literaturę z różnych perspektyw.
Dzięki szyfrom, zabawie z dramatem i współpracy w grupie, lekcja stała się niezapomnianą przygodą edukacyjną!
Szczególne podziękowania kieruję do uczniów klasy 4A, którzy przebrali się za postacie literackie. Dziękuję za Wasze zaangażowanie!